Ir al contenido principal

Dia Escolar de la No-violència i la Pau

Avui, 30 de gener, celebrem el Dia Escolar de la No-violència i la Pau. Aquesta diada ens recorda la importància de valors com la tolerància, la solidaritat i l’empatia per construir un món més just i en pau.

Cada alumne ha elaborat un bonic dibuix i, a la tarda, tota l’Escola ens hem reunit al pati, on hem alçat els dibuixos formant un símbol de la pau. A més, hem cantat cançons i hem recitat diverses frases que ens han fet reflexionar sobre els valors que ens aporta aquesta diada, amb l’objectiu de construir entre tots un món millor.