Ir al contenido principal

Una visita que inspira

L’Ona, alumna del Grup Casa Batlló (14 anys) i participant del programa Ambaixadores de la SCM, ha compartit una estona de treball amb el Grup Llum (11 anys), proposant-los diferents reptes matemàtics.

Ha estat una experiència rica i estimulant, plena de curiositat, pensament i ganes de superar desafiaments. Més enllà de resoldre problemes, els i les alumnes han pogut veure de prop una manera de viure les matemàtiques amb interès i seguretat.

Aquest programa s’emmarca dins la formació que algunes mestres de l’Escola estan duent a terme per treballar la bretxa de gènere en l’àmbit matemàtic i, sobretot, per fer visibles referents femenins que ajudin a normalitzar la presència de les dones en aquest camp.

Moltes gràcies, Ona, per la teva generositat, per compartir el teu coneixement i per esdevenir un referent per als més petits.