Ir al contenido principal

Imaginem la ciutat del futur

El Grup Energia (6 i 7 anys) hem començat un nou repte: imaginar i construir la nostra pròpia ciutat.

Per iniciar el projecte, hem fet una sortida d’exploració pel nostre entorn amb l’objectiu d’observar, identificar i reflexionar sobre aquells elements que considerem essencials perquè una ciutat funcioni i sigui agradable per a les persones que hi viuen.

Durant el recorregut, els nens i nenes han recollit les seves observacions i descobertes mitjançant un gràfic d’exploració, desenvolupant així la capacitat d’observar, fer-se preguntes, analitzar l’entorn i participar activament en el projecte.

Aquest és només el primer pas d’un procés que ens portarà a pensar, crear i repensar com podria ser la ciutat del futur.