Ir al contenido principal

Un viatge d’aprenentatge

Avui hem viscut un d’aquells moments que donen sentit a moltes hores de feina, lectura, correccions, reescriptures i reflexió.

Els alumnes del Grup Sagrada Família (15-16b anys) han presentat les seves Creacions Literàries a la Llibreria Ona de Barcelona, un espai de referència de la cultura i la literatura catalana. Aquesta presentació pública és la culminació d’un procés que, a l’Escola, comença molts anys abans amb el Text lliure, l’expressió escrita i el desenvolupament progressiu de la veu pròpia de cada alumne.

Escriure un llibre no és només aprendre llengua. És aprendre a pensar, a ordenar idees, a perseverar davant les dificultats, a revisar el propi treball, a acceptar suggeriments i a comunicar allò que un vol dir al món. És, en definitiva, un exercici profund d’autonomia, creativitat i pensament crític.

Veure els nostres alumnes defensar les seves obres davant de famílies, companys i convidats ens recorda que l’educació no consisteix només a adquirir coneixements, sinó també a crear, compartir i deixar una petita empremta personal.

Felicitats a tots els autors i autores. Avui heu demostrat que les grans històries poden començar a qualsevol edat.

Escola L'Horitzo
Resum de privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.