Cartes de Josep Oliveras als pares

En Josep Oliveras, cofundador de l’Escola, li agradava compartir constantment amb els pares i mares aspectes pedagògics i lligar-los amb el propi projecte L’Horitzó. Des dels inicis de l’Escola això ho feia amb xerrades a la pròpia Escola, ja fos a l’entrada i sortida dels nens i nenes, a les reunions de pares, o a les trobades pedagògiques que es realitzaven periòdicament.

Quan l’Escola va crear el “web dels pares”, a més a més de l’anterior va començar a escriure periòdicament unes cartes sobre aspectes pedagògics molt específics. Considerem aquestes cartes un actiu molt important del projecte L’Horitzó i de la seva història i per això ací en volem mostrar algunes de les més representatives.