Ir al contenido principal

Vivim l’actualitat

Vivim l'actualitat

Vivim l'actualitat

És notícia, ha erupcionat un volcà que ha estat inactiu durant 50 anys. Els més petits observen i s’interessen pels fets que passen al seu entorn.

A l’Escola aprenem perquè vivim i a partir d’aquestes vivències, fem nostres els aprenentatges.
Els nens i nenes del Grup Mare natura (4 anys) han mostrat interès per la notícia del volcà i hem començat a parlar d’aquest fenomen. Hem observat vídeos de volcans, hem escoltat cançons, hem fet volcans amb sorra i hem fet un experiment on hem pogut observar com podria ser una erupció.

Vivim l'actualitat

Vivim l'actualitat

Escola L'Horitzo
Resum de privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.