Global Math and Science Lesson

Els nens i nenes dels grups CRAM (8 anys) i Tsunami (10 i 11 anys) van participar a la Global Math and Science Lesson d’aquest any (#GMSL21), organitzada per la xarxa Global Teacher Empowerment Network (GTEN) en col·laboració amb @BubblyMaths, i centrada en aquesta ocasió en l’aprenentage de les matemàtiques a través del joc.

Des del 2015 la xarxa Global Teacher Empowerment Network (@GTEN) conjuntament amb @BubblyMaths, organitzen cada any una sessió, la Global Math and Science Lesson, on proposen activitats transversals amb l’objectiu de difondre un aprenentatge de les matemàtiques de caire lúdic i distès.
Les recaptacions de fons i donatius rebuts s’utilitzen per beneficiar nens de tot el món mitjançant l’apoderament dels professors de matemàtiques. Els organismes que se’n fan càrrec són el African Institute For Mathematical Sciences (@AIMSECC) i la @GTEN en col·laboració amb @BubblyMaths.
Les activitats especialment dissenyades per a l’ocasió es duen a terme per mestres i alumnes d’arreu del món en un dia concret, que enguany va ésser el passat 23 de setembre, (#GMSL21).
En aquest cas el tema central van ser les fraccions, amb una proposta d’un parell d’activitats diferents, una centrada en construir «El mur de les fraccions» i l’altra en un joc amb daus lligat a l’activitat anterior. D’aquesta manera els nens i nenes connecten el concepte de fraccions equivalents a una imatge visual i alhora a una experiència d’aprenentatge lúdica i engrescadora, fet que concorda totalment amb el tipus d’objectius que perseguim a la nostra Escola.

Global Math and Science Lesson