L’escolta activa

L'escolta activa

Desenvolupem l’escolta activa, l’atenció, l’interès i el respecte compartint una estona de música amb el grup de 10 i 11 anys.

A més treballem l’exposició davant del públic presentant i interpretant una peça.
Escoltar és un procés psicològic que, partint de l’audició, implica altres variables del subjecte: atenció, interès, motivació, etc. És un procés molt més complex que la simple passivitat que associem al «deixar de parlar”. L’ Escolta activa és aquella que no només posa l’orella, sinó que fa saber a l’altre que és escoltat, que se l’entén. És una eina bàsica de la comunicació interpersonal que permet l’entesa sòlida entre les persones.
Quan escoltem realment alguna persona és quan veritablement entrem en contacte amb ella.