La biblioteca

Avui, el grup Sol (nens i nenes de 5 anys) hem estrenat els carnets de la Biblioteca de l’Escola.

Per primera vegada, i amb el carnet a la mà, hem anat a la Biblioteca a escollir un conte i portar-lo a casa per llegir amb les nostres famílies.
Ens ha agradat molt remenar i triar per, després, poder escollir el que ens volíem endur. Segur que serem uns grans lectors!!!
La biblioteca és un espai on conrear el gust per la lectura, viure noves aventures, somiar en d’altres llocs, deixar-te omplir per un món diferent al teu… És un espai educatiu i dinàmic, un entorn de formació. També afavoreix l’autonomia i l’autoconfiança; un respecte pels propis llibres… Un espai on poder compartir, amb la resta de companys, les seves lectures i les experiències viscudes.

La biblioteca