Una setmana de número!

Dilluns dia 14 de març vam celebrar el dia internacional de les matemàtiques #IDM, també anomenat #PiDay. Els alumnes del grup Compostador (15 anys ) van fer un Pi-pastís, i els alumnes del grup Greenpeace (8 anys) van descobrir l’existència del nombre Pi prenent mesures d’objectes circulars i experimentant amb la calculadora.

Dins la mateixa setmana matemàtica, dijous dia 17 els alumnes dels grups Tsunami (10-11 anys), GEA (12 anys), O2 (13 anys), Panda (14 anys) i Compostador (15 anys) van realitzar la prova #Cangur2022 per mostrar les seves habilitats competencials! Tota una setmana #matemàtica!
Les matemàtiques poden tenir un component festiu que sorprèn els alumnes. Descobrir que hi ha un dia internacional de les matemàtiques i que existeixen celebracions de caire matemàtic els fa establir noves connexions i descobrir aspectes de les matemàtiques que desconeixien, especialment relacionats amb la seva història.
Per altra banda, els concursos formen part d’experiències que treuen l’alumnat de la seva zona de confort, els posen en una situació poc habitual per a ells i els permet mostrar les seves habilitats fora de l’entorn conegut. Els mestres vetllem perquè visquin l’experiència de manera tranquil·la i amb confiança. Tot plegat pensem que ajuda al seu creixement personal.

Una setmana de número!