La Creació literària

Rebem la visita de l’exalumne, Jordi Calafí, autor d’Isala, novel.la guanyadora dels Premis L’Horitzó del curs passat, a partir de la qual hem fet un projecte barrejant història i literatura.

Amb la novel.la de’n Jordi Calafí ens trobem un altre exemple de com funciona el Projecte de Creació literària a l’Escola: un alumne escriu una novel.la al llarg dels quatre cursos d’ESO i la presenta a les Distincions L’Horitzó on serà llegida per un jurat extern a l’Escola. El distingit, a banda del premi, rep un altre de més significatiu: la seva creació serà llegida el curs següent per un grup de l’Escola i, a partir de la seva lectura, es farà un projecte interdisciplinari d’un parell de setmanes de durada. Tanquem el cercle amb la visita de l’alumne, autor del llibre, a l’Escola, on parlem del seu text, de les seves vivències i de la vida en general.