Visitant una redacció periodística

Els nens i nenes del Grup Tatano (7 anys) han visitat la redacció de la revista Cavall Fort.

Aquest curs, a l’Escola, fem un projecte que s’anomena “Més llibres més lliures” que gira entorn la literatura i fins i tot els noms dels grups es trien pensant en el projecte. El grup de 7 anys va triar dir-se Tatano, que és una revista infantil que els agrada molt i que reben i tenen a la biblioteca de l’Escola.
Han après com és la revista del Tatano: la portada del mes, qui és el Mixu Mixu, la Rita pinyada, els onze… Un munt de seccions divertides. També han vist com treballava el grup de redacció, el d’administració, la direcció, etc. Els ha explicat que hi ha molts escriptors, il.lustradors, científics i artistes que treballen amb ells, però des de les seves cases.
Visitar la redacció d’una revista, que els agrada i interessa, els ajuda a descobrir el plaer de llegir.