La Castanyada a la cuina!

Per celebrar la Castanyada tots els alumnes de l’Escola, d’1 a 15 anys, han cuinat un plat amb productes de tardor.

Una de les conseqüències de viure en una societat cada cop més diversa és que les tradicions es barregen fruit de combinar costums i rituals. Les tradicions són costums, menjars, balls, paraules o frases que es fan tal i com es feien en el passat i en un mateix espai es poden donar diferents maneres de celebrar un mateix fet.
A l’Escola celebrem les tradicions pròpies de Catalunya per mantenir-les vives, formen part de la nostra cultura, ens ajuden a situar-nos en el pas del temps, en esdeveniments que passen al nostre poble, ens ajuden a conèixer-nos, a transmetre valors, etc. tot creant una consciència i identitat col·lectiva.