Diversitat

Del viatge a Boston del curs passat, l’actual Grup Lorca (15 anys) va portar dues banderes (bandera de la diversitat i la de «Black Lives Matter») que avui han penjat als Grups Verne (12 anys) i Virginia Woolf (13 anys) explicant la importància del seu significat: a la bandera de la diversitat, el respecte a les diferents orientacions sexuals i identitats de gènere tradicionalment discriminades i perseguides, a la de «Black Lives Matter » han parlat de les formes de la situació de diferents ètnies als Estats Units i de la seva dignitat. Tot plegat, una aportació més de les JAF internacionals als nostres alumnes.
Educar en la diversitat, des de la família o des de l’Escola, és una tasca de la qual tots som responsables, un dels principals elements per al foment de la convivència i, per tant, de l’educació per a la pau.
Educar en la diversitat des de la justícia, la igualtat, l’equitat i la llibertat, per a evitar la discriminació i previndre-la i promoure el tracte igualitari en l’educació i la integració social.