Responsabilitat social

El grup Draga (5 anys) som els darrers responsables de la recollida de roba que fem a l’Escola. Quan ens porten bosses de roba, les pesem i marquem en una quadrícula els quilos de pes de la bossa i l’emmagatzemem fins que la vinguin a recollir. De moment ja hem recollit 33 kg de roba.

L’Escola és un dels agents formadors d’aquesta consciència social responsable, ajudant els alumnes a què s’adonin que són part d’una societat i que ells són també responsables del que passa dins d’ella. L’Escola mateixa és un grup social i ho és perquè hi participen éssers humans, per la seva interacció i convivència, i tots els que pertanyen a aquest grup són responsables del seu desenvolupament.
Els nens i nenes i nois i noies són els que aconseguiran canviar i fonamentar el canvi esperat a la societat en general, i promoure el crear veritables institucions socialment responsables on el desenvolupament humà sigui un gran valor.
Som éssers socials i cal aprendre a ser socialment responsables.