Tic-tac

Avui hem tingut una sorpresa al Grup Tic-tac (2 anys). Hem fet Reunió treball d’un rellotge centenari.
El pare d’en Nic ha volgut compartir amb nosaltres el seu petit tresor. Hem pogut observar com és un rellotge per dins, hem vist la seva maquinària. L’hem escoltat, fa tic-tac, i funciona sense bateries, és màgic.
Era de butxaca i el van convertir en rellotge de polsera. Hem après moltes coses a través de l’observació i exploració atenta.
A l’Escola fomentem la necessària i imprescindible relació família-Escola. A una reunió amb la família del Nic va sorgir la idea de fer aquesta petita intervenció al grup, i ha estat molt profitosa. Apropem casa a l’Escola, i aprenem a partir de les vivències i experiències de cada família.