Orientació acadèmica

Dins del procés d’orientació acadèmica del Grup Lorca (15 anys) organitzem, entre altres coses, trobades amb exalumnes. Aquestes xerrades, de caràcter pràctic, completen unes altres en les quals s’expliquen les novetats acadèmiques i pedagògiques més recents.

El coneixement que tenim dels nostres alumnes ens permet poder-los guiar per a que descobreixin com són, que els agrada, quins talents tenen, etc. Al llarg de la seva escolarització hem pogut potenciar aquelles competències per les que tenen més habilitats, tot treballant aquelles que els resulten més complicades.

L’orientació és una potent eina de guia cap a l’autoconeixement i desenvolupament personal que comença quan inicien el seu camí a la nostra Escola.