Ir al contenido principal

L’increïble poder

Els més petits de l’Escola han experimentat amb “neu artificial”. Amb aigua i bicarbonat sòdic hem portat la neu al grup! Hem jugat i hem tocat la “neu” i hem tingut diferents sensacions.

Els infants són capaços d’integrar allò que els ve donat per l’experiència, per aquest motiu és necessari que se’ls proposi activitats que fomentin l’experimentació i l’observació.  L’observació esdevé un instrument necessari pel coneixement del món que l’envolta. Els mestres han de potenciar la curiositat i interès que mostren els infants facilitant materials i situacions adients.

Observar, manipular i experimentar per descobrir. Experimentar té un poder increïble.

Escola L'Horitzo
Resum de privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.