La consciència corporal

A través de la relaxació, els massatges i la cura del cos, treballem la consciència corporal a totes les sessions de música i amb totes les edats, des dels més petits fins als més grans.

Realitzem exercicis adequats per a cada edat per tal de desenvolupar la capacitat d’escoltar el que ens diu el cos i conèixer-lo millor per poder cuidar-lo i utilitzar-lo conscientment.

La consciència corporal la podríem definir com la connexió amb el propi cos que ens permet entendre millor les seves necessitats. A més, és important treballar-les per tenir un bon benestar físic i emocional i per això, és necessari que es comenci a formar durant la infància.

Començar les sessions amb petits exercicis, acompanyats de diferents estils de música, que beneficien l’escolta i la concentració, també ens ajuda a generar un bon vincle amb el grup i un agradable ambient de treball.