Sortir, connectar i aprendre

Les experiències que viuen els nens fora de l’edifici de l’Escola tenen tanta importància com les viscudes dins, i en alguns casos més i tot. Les sortides ens permeten assolir objectius educatius concrets que no es poden assolir sense aquestes activitats.

El Grup Babar (6 anys) i el Grup Draga (5 anys), com que treballem els oficis del barri, vam anar a visitar la jugueteria Vidosa i vam aprendre què fan el venedor i la venedora de joguines.

Ens van explicar com ho fan per comprar les joguines, d’on les porten i amb quins mitjans de transport (vaixell, camió de gran tonatge, camió petit o camioneta…). També vam veure com les exposen, fent conjunts, a la botiga (dinosaures, cotxes, Legos, nines…). Ens van explicar que tenen un magatzem per guardar les joguines que no estan exposades i que necessiten tenir per si venen totes les que es veuen.

Ens va agradar molt visitar la botiga de joguines. Ara sabem més coses d’aquest ofici i coneixem millor el barri de l’Escola.