Els oficis del barri

Els grups Draga (5 anys) i Babar (6 anys) estem treballant els oficis del barri de l’Escola i hem tingut l’oportunitat de visitar les instal·lacions dels Mossos d’Esquadra del districte de Sarrià-Sant Gervasi.

Ens han explicat com es va formar el cos dels Mossos i quins són els serveis que fan per la societat. Ens han ensenyat tota la comissaria i hem pogut entrar a dins de les garjoles. Per acabar ens han deixat pujar al seu cotxe i encendre les llums i les sirenes, com si fóssim policies de veritat.

A l’Escola sortim cada quinze dies, tot el matí, per conèixer Barcelona. Comencem pel barri de l’Escola i ens anem allunyant, a mida que ens fem grans, per descobrir l’extraordinari patrimoni que té la ciutat.