El sentit de la vida

El Dr. Francesc Torralba (@f_torralba) ha fet una xerrada a totes i tots els alumnes de secundària sobre «El sentit de la vida». L’acte ha servit de cloenda al projecte de filosofia que porta aquest mateix nom. Ens ha fet reflexionar i endinsar-nos en les preguntes més fonamentals sobre l’existència humana. Hem descobert que és important el camí de la vida, però sobretot amb qui fem el camí.

Les competències que es desenvolupen a través de la filosofia ajuden l’alumnat a pensar i actuar en un context clarament marcat per la complexitat. Davant la velocitat en què tot es mou, la quantitat d’informació, i la interrelació de problemes i conceptes, la filosofia convida a la reflexió i pot ajudar a l’hora d’orientar-se i d’actuar de manera crítica i responsable en un món complex que planteja reptes globals.