Ir al contenido principal

Un secret

Relacionat amb el Projecte global “Més llibres, més lliures”  el grup Bambú (3 anys) hem tingut la gran sort de conèixer a la Marta Busquets, l’autora del conte “Bambú”, història que dona nom al nostre grup.

Amb ella hem compartit tot un matí, ens ha explicat la història d’en Bambú i també un secret que només sabrem ella i nosaltres.

A més a més, hem jugat amb els sentits, descobrint a través del tacte, l’olfacte, l’oïda i el gust. Teníem un repte, percebre les diferents sensacions amb els ulls tapats, ja que el nen de la història és cec. Hem pogut entendre una mica més com perceben les diferents sensacions les persones cegues.

Escola L'Horitzo
Resum de privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.