Ir al contenido principal

Compromesos amb el Món

El Grup Tintín (9 anys) i el Grup Tatano (7 anys) hem anat a Gra de Gràcia per conèixer les botigues de la família de l’Aleix i l’Èlia. Ells i la seva mare ens han explicat que amb les botigues van fer realitat el seu somni. A la vegada nosaltres hem seguit prenent consciència de la necessitat de l’alimentació saludable, dels productes de proximitat, ecològics i sostenibles.

A les seves botigues podem trobar productes ecològics, naturals i de proximitat a granel. Quan hi comprem podem emportar-nos només el que necessitem, reduint els residus i ajudant a fer un món sense tants plàstics i més sostenible.

Hem pogut tastar fruites deshidratades que són llaminadures més saludables.

Per acabar hem parlat que cadascú de nosaltres som responsables de construir un món més bonic i sostenible i també hem vist que amb esforç podem tirar endavant el nostres somnis.

Escola L'Horitzo
Resum de privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.