Ir al contenido principal

A prop de l’arquitectura

Al llarg de la setmana de l’Arquitectura, a meitats de maig, els grups Babar (6 anys), Tatano (7 anys), Elmer (8 anys), Tintin (9 anys), Tolkien (10 anys) i Agatha Christie (11 anys) van participar en el Projecte ArquiEscola, impulsat pel Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) amb l’objectiu d’apropar l’arquitectura als alumnes, a partir d’estratègies pedagògiques d’ensenyament significatiu.

Per una banda, els grups Babar i Tatano han construït ciutats sostenibles a partir de diversos materials reciclats.

Els grups Elmer, Tintin, Tolkien i Agatha Christie, a partir de diferents patrons geomètrics, han construït cúpules autosostenibles, tot fent un treball col·laboratiu.

Escola L'Horitzo
Resum de privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.