Els oficis al barri

El grup Draga (5 anys) i el grup Babar (6 anys) continuem treballant els oficis. Avui hem visitat un mecànic que ens ha explicat com és la seva feina. El planxista ens ha enseyat la màquina que utilitza per pulir les planxes dels cotxes i ens ha fet una demostració. Després el mecànic ens ha ensenyat el motor d’un cotxe que estava arreglant. Hem pogut passar per sota per veure-ho. També ens han ensenyat com desmunten una roda amb la pistola d’aire. Ha separat el neumàtic de la llanta, perquè havia d’ arreglar la roda.

Amb aquestes sortides els nens i les nenes aprenen moltes coses, s’acostumen a escoltar a persones diferents, a fer preguntes relacionades amb el tema, a saber respectar el torn de paraula…

Els mestres han de crear situacions que ajudin els alumnes a estar atents i col·laboratius, els han de captivar.