Bon dia!

Els més petits de l’Escola ens reunim al matí per fer el Bon dia!

La rebuda al matí és molt important per començar bé el dia, i connectar-nos a l’entorn escolar. Ens reunim fent una rotllana. L’actitud de la mestra és positiva, alegre tot mostrant calma i seguretat així com respecte i comprensió pels diversos estats emocionals.

En aquest moment es crea un diàleg entre les mestres i els infants que van prenent consciència de sentiments i emocions que anirem treballant al llarg del curs.

Aquest és una activitat que els encanta. Ens ajuda a organitzar l’espai-temps de l’infant prenent consciència que comença el dia a l’escola i que a continuació farem altres activitats.

A banda, de la cançó del Bon dia situarem els infants en el temps. Situar-se en l’espai i el temps és un concepte abstracte que costa d’entendre i d’identificar en els més menuts per això ens acompanyem de la cançó.

Ara ja estem preparats per arrencar el dia!