Projectes científics

Black sakura, blue rili, orange sunkist? A banda de ser uns noms ben exòtics, estem parlant de tipus de gambes neocaridines, exemplars d’aigua dolça que provenen directament de Taiwan, on viuen en llibertat. A l’Escola ens estan servint perquè el Bosco, un alumne del grup Dory (15 anys) comenci aquests dies la seva tesina, un treball d’investigació en el qual ha de tenir en compte diferents aspectes relatius a l’espècie i al seu hàbitat. Per això realitza empíricament mesures d’alcalinitat, duresa calcària, temperatura i sals minerals dissoltes a l’aigua dels aquaris. Com sempre, el tempteig experimental i l’anàlisi sistemàtic de dades representa la base dels projectes científics realitzats a les nostres tesines.