Serà un gran dia!

Els nens i nenes dels Grups Tortuga (1 i 2 anys) i Balena (3 anys) comencen el dia donant-se el bon dia.

Rebre els nens i nenes amb alegria, cantant i transmetent felicitat és molt important i beneficiós per al desenvolupament i benestar dels petits, alhora es converteix en una rutina positiva que els nens poden anticipar, cosa que els brinda un sentit de seguretat i estabilitat a l’Escola.

Començar el dia en un ambient alegre i feliç contribueix a fer que els nens se sentin emocionalment preparats per a les activitats del dia.

Sentir que l’Escola és un lloc amigable i segur els ajuda a establir una connexió positiva amb l’entorn. Quan són rebuts amb un somriure i alegria, desenvolupen confiança en els adults que en tenen cura. Això és fonamental per establir vincles segurs i saludables amb les mestres, cosa que alhora contribueix al benestar emocional dels nens.

Els nens i nenes estan en procés d’aprenentatge de les emocions i com manejar-les. Un ambient alegre i acollidor els proporciona un model emocional saludable i els ensenya a expressar els seus sentiments de manera positiva.

La música i el cant són eines poderoses per estimular la creativitat dels nens. Els nens poden unir-se a la cançó i la música, cosa que els permet expressar-se i desenvolupar les seves habilitats cognitives i lingüístiques.