Ir al contenido principal

Tàpies. Fustes, papers, cartrons i collages

Els Grups Nemo i Dory (14 i 15 anys) hem visitat l’exposició de l’artista Antoni Tàpies a la Fundació que porta el seu nom. L’exposició Tàpies. Fustes, papers, cartons i collages, aplega una trentena de dibuixos i de fustes de les dècades de 1960 i 1970 poc vistes o desconegudes que ens han permès aprofundir, reflexionar i questionar el sentit de l’art al segle XXI.

En aquest cas els dispositius mòbils han permès als alumnes recollir informació, fer fotografies, etc. que permetran completar les tasques suggerides.

Tàpies considerava que tots els materials poden transmetre per ells mateixos un seguit de conceptes i, per tant, els triava en funció de què volia comunicar. A partir d’aquí i, dins els Actes Culturals que proposem als nois i noies des de l’Escola, projectarem les nostres valoracions, els neguits i les percepcions d’aquesta exposició.

Escola L'Horitzo
Resum de privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.