Col·laborar

Avui els alumnes del grup Nemos han participat en una experiència d’avaluació única: un exercici avaluatiu de matemàtiques realitzat de manera col·laborativa.

Els i les alumnes han abordat problemes matemàtics tot compartint idees i aplicant estratègies col·lectives per arribar a solucions. L’objectiu principal d’aquest enfocament va més enllà de la simple resolució de problemes; es busca fomentar valors com l’amor, l’empatia i la construcció de confiança entre els companys.

Aquest enfocament té com a objectiu principal preparar els estudiants per a una societat que, cada vegada més, valora les habilitats col·laboratives. És una oportunitat perquè els alumnes no només adquireixin coneixements matemàtics, sinó que també aprenguin a treballar junts, compartir perspectives i entendre la importància de la confiança mútua.

Alguns nois i noies han dit: «És genial poder discutir i aprendre junts. Ens ajuda a veure diferents maneres d’abordar els problemes i crec que això ens fa més forts com a equip.»