Ir al contenido principal

So 360º

Els nens i nenes del Grup Escull (8 i 9 anys) han gaudit d’una experiència musical immersiva única en assistir a l’espectacle “SYMPHONY”, dirigit per Igor Cortadellas.

La sala s’ha omplert de rialles i expressions de sorpresa dels nens i nenes que s’han submergit en un viatge sonor i visual gràcies a la tecnologia de la realitat virtual que els ha acostat a la màgia de la música clàssica.

Estant “al mig” de l’orquestra, com si fossin un músic més, han pogut entendre millor com funciona una orquestra, com sona cada instrument, com és d’important el director, etc. Una experiència de so 360º.

Escola L'Horitzo
Resum de privadesa

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-vos la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema al teu navegador i realitza funcions tals com reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.