Art en acció!

El Grup Escull (8 i 9 anys) ha dut a terme un Projecte d’Art tot fent el cartell del nom del grup.

Implicar-se en un procés, com escollir el nom que representarà el grup al llarg de tot el curs, i plasmar totes les idees de forma visual és un treball que requereix molta cooperació, escolta i respecte.

Durant aquestes setmanes, han posat en pràctica diverses tècniques plàstiques, eines i materials com el filferro, la pistola de silicona calenta, les serres, tot deixant volar la seva creativitat.

Amb el filferro van crear les paraules Escull, Corall i Posidònia i les van folrar amb paper maixé, donant la forma desitjada a les lletres i buscant que la representació s’acostés a la textura de la realitat.

Han demostrat molta habilitat i destresa donant vida a les idees, mostrant dedicació i passió treballant en equip.