Acompanyament lector

“Quan al final de tot, l’Hèctor em va abraçar, em va fer sentir que els quinze minuts anteriors ho havien significat tot. Jo estava una mica perduda al principi i no sabia si li agradava o no, però al final em va quedar clar, el que em va fer sentir veritablement bé”.

“La primera trobada amb l’Arlet es va mostrar molt contenta i alegre. He notat que li costa pronunciar les dues erres i que també li costa aturar-se entre les paraules. Aquest matí m’ha donat una targeta amb cors que posava: “Marina, ets la millor padrina”.

Són dues reflexions que l’Ariadna i la Marina, alumnes del grup Atlantis (14-16 anys) han fet a partir de l’experiència viscuda amb l’Arlet i l’Hèctor del grup Bufada (6-7 anys) en l’acompanyament lector.

Una estona al dia, després de dinar, l’alumne/a més gran es converteix en acompanyant del petit lector o lectora. Plegats llegeixen diferents contes i s’endinsen en el  plaer de la lectura. És una estona en la qual no comparteixen només l’experiència de llegir, sinó que es creen lligams afectius bàsics en el dia a dia de la nostra Escola.

Emoció i aprenentatge van de la mà.