Comissions de comunitat

Els alumnes de 12, 13, 14 i 15 anys tirem endavant projectes comunitaris, per comissions. Aquests projectes ens uneixen ja que treballem en equip per dur a terme una tasca comuna. Cada mes canviem de comissió, així tots i totes les alumnes som responsables de totes les tasques i aprenem a fer-les funcionar totes. Fins ara tenim les comissions de: reciclatge, solidària, verda, benestar, menjador, esbarjo, revista i oci.

L’evolució dels compromisos i la nostra organització la deixem escrita a la “llibreta de comunitat” on hi podem veure el nostre progrés, les nostres reflexions i les nostres idees.

Amb aquesta activitat no només s’enriqueix la seva educació sinó també el seu creixement com a ciutadans compromesos!