Club de Lectura L’Horitzó

Entre els i les alumnes dels grups Neptú i Posidó (12 i 13 anys) hi ha molt lectors i lectores que desitgen portar més enllà l’experiència de llegir. Per això hem creat el Club de Lectura L’Horitzó: un lloc de trobada totalment voluntari, on ens reunim, un migdia a la setmana, per compartir el plaer de llegir plegats i comentar. Gràcies a la lectura, parlem de la vida, dels seus neguits i inquietuds i seguim acompanyant els alumnes en la seva evolució acadèmica i personal.  El primer llibre que hem triat per llegir és Klara i el Sol, de Kazuo Ishiguro, una novel·la meravellosa que ens convida a reflexionar sobre l’amistat i les relacions, i fa que ens preguntem què vol dir ser humà en un món cada vegada més tecnológic.