Aprenem a través del joc

A l’Escola estem compromesos a proporcionar als nostres alumnes les millors eines per al seu desenvolupament integral. Volem destacar l’ús del material manipulatiu i la gamificació per a l’aprenentatge de la llengua oral i escrita i per l’expressió emocional, en especial per a alumnes estrangers.

Tocar, moure i interactuar amb els objectes pot millorar significativament la comprensió i la retenció dels conceptes. Amb l’ús del material manipulatiu, els nostres alumnes poden experimentar de manera pràctica i visual els principis fonamentals del llenguatge. Des de paraules fins a frases i la construcció d’històries, el material manipulatiu fa que l’aprenentatge sigui més tangiblement gratificant i significatiu.

A més, amb la gamificació, transformem els processos d’aprenentatge en experiències emocionants i interactives. El joc afavoreix l’expressió emocional i el desenvolupament de les habilitats lingüístiques de manera lúdica i engrescadora. A més, la gamificació fomenta la col·laboració i la resolució de problemes, competències clau per al futur dels nens i nenes.