Matemàtiques solidàries

El Grup Mare Nostrum (5 anys) ha convertit les matemàtiques en una experiència extraordinària! Les nenes i els nens s’han embarcat en un aprenentatge pràctic, explorant el món dels diners amb un propòsit més gran.

Van familiaritzar-se en la classificació de monedes i bitllets, aprenent a comptar de manera eficient i van comprendre el valor de cada unitat monetària.

Més que una simple situació matemàtica, van participar en un recapte de fons amb un cor solidari: la BML. Van comptar el diners recollits dies abans, pels alumnes de segon cicle d’infantil, de la “fira de paradetes de manualitats”.

Aquesta activitat no només es va centrar en els coneixements matemàtics, sinó que també va ser una oportunitat per aprofundir en valors importants com la generositat i la solidaritat. L’educació integral és clau a l’Escola.

Amb el suport entusiasta dels pares i la comunitat, celebrem l’impacte positiu que l’educació amb propòsit pot tenir. Els nostres alumnes estan formant-se com a ciutadans conscients i contribueixen al benestar de la comunitat.