JAF a Boston. Revolució STEAM

Avui els alumnes dels Grups Nemo (14 anys) i Dori (15 anys) s’han enlairat camí de Boston a viure una experiència única. La millor manera de fer aprenentatge en acció. Tocant el món.

Es tracta d’una experiència d’aprenentatge holístic i global. Sortir i veure altres realitats, això és la resposta a moltes preguntes i la llavor de moltes altres que detonen la curiositat dels adolescents.

La revolució STEAM. Un programa de la Richi Innovation Camp, una iniciativa global que uneix estudiants apassionats, de 14 a 17 anys, en l’Ecosistema d’Innovació de Boston.

Aquest programa, on es potencien diferents habilitats i competències dels alumnes mitjançant metodologies i processos educatius disruptius i innovadors, els dona la oportunitat de formar part en debats i tallers dirigits per científics pioners, de visitar els millors centres tecnològics i les més prestigioses institucions com el MIT (Institut de Tecnologia de Massachusetts), Harvard i altres destacades universitats, d’alliberar el seu potencial de lideratge, de cultivar la comunicació, de col·laborar i connectar amb altres joves creatius, de fer activitats inspiradores que retribuiran a la societat i de viure experiències per gaudir de la ciutat de Boston i de la seva cultura i art.

Bon viatge!