Celebrant l’arribada de la primavera amb música i alegria

Hem celebrat l’arribada de la primavera amb un petit concert protagonitzat pels alumnes de 0 a 11 anys. Ha estat una activitat plena d’emoció, senzillesa i frescor, on la màgia de la música ho ha embolicat tot.

Ha estat molt bonic veure els nostres alumnes brillar a l’escenari, demostrant no només el talent musical, sinó també la capacitat per treballar en equip, l’organització i la concentració. Han mostrat entusiasme i dedicació i un nivell de compromís admirable.

Des de les melodies dolces dels més petits fins a les interpretacions més elaborades dels grans, cada cançó ha estat una veritable joia.

A l’Escola creiem en la importància de fomentar l’art i la creativitat en els nostres alumnes, i esdeveniments com aquest són un gran testimoniatge.