Festival per l’Equitat Digital

El 18 d’abril, la Fundació Bofill ha desenvolupat la segona edició del Festival per l’Equitat Digital, un espai on se celebra que una digitalització educativa més humana és possible. Un dels seus objectius és garantir un benestar digital dels infants a tot arreu: als centres, a les llars, i a la comunitat.

En una de les activitats de l’acte s’ha convidat a un dels nostres alumnes, l’Hugo Sanz, del grup Dory (15 anys) a participar en un diàleg sobre com perceben els adolescents el seu benestar digital, des de la mirada de qui domina la tecnologia. Se l’ha triat per ser un dels joves d’arreu del territori, involucrat en projectes i programes tecnològicament avançats, en concret el que té a veure amb la intel·ligència artificial, disciplina treballada a l’escola i a Boston durant les JAF internacionals que hem realitzat fa poc. L’acte va ser tot un èxit i l’Hugo va poder exposar els seus punts de vista en un diàleg actiu, ple de reflexions per tenir en compte dintre de la comunitat educativa.