Des de l’experiència

El grup Amazones (10 i 11 anys) hem gaudit d’una conferència del Sr. Arie Elbelman, pare d’un alumne de l’Escola, el qual ens ha explicat, des de la seva pròpia vivència, aspectes molt interessants sobre la serralada dels Andes.

La seva experiència i els aspectes que ens ha explicat sobre aquesta serralada (aspectes geogràfics, de la flora, de la fauna…) ens han enriquit molt i ens han fet saber més, sobre el nostre nom de grup, dins el Projecte Global d’aquest curs.

Escoltar una conferència des de l’experiència personal pot ser molt valuós per la perspectiva autèntica, per la connexió emocional, perquè és inspirador, perquè ens ajuda a comprendre millor, etc.

Agraïm profundament la participació de les famílies, en aquest cas del Sr. Arie Elbelman, per voler compartir el seu temps amb nosaltres.