Certamen literari de Sant Jordi 2024

Tots els alumnes de l’Escola ens hem trobat per celebrar la Diada de Sant Jordi fent entrega dels guardons del Certamen literari de l’Escola.

Des del Grup Tortuga (1 any) fins el Grup Dory (15 anys) han mostrat el seu talent i la creativitat a través de dibuixos, contes, poemes, còmics i composicions musicals. Volem destacar la gran participació i la diversitat de temes i estils.

Hem donat un merescut reconeixement als guardonats en cada categoria d’edat i disciplina per la seva sensibilitat, imaginació i creativitat.

Els alumnes de la comissió «Solidaritat verda» han preparat diverses cançons per acompanyar aquest acte.

Amb la celebració d’ aquesta tradició tenim l’oportunitat d’apropar-nos una vegada més a l’escriptura, lectura i diverses disciplines artístiques.