Viu la Vela!

Els alumnes del grup Amazones (10 i 11 anys) han gaudit del projecte “Viu la Vela“,  fent-los partíceps del prestigiós campionat internacional que es celebrarà aquest any a Barcelona, L’AMERICAN’s CUP. Un projecte que ens ha obert les portes a conèixer un nou esport el qual podem practicar durant tot l’any.

L’activitat es va dividir en dues part: Una xerrada divulgativa sobre l’esport de la vela, La Copa Amèrica i el medi ambient; i una part pràctica de navegació per gaudir d’un tastet de mar en embarcació col·lectiva, on els alumnes van obtenir nocions bàsiques de navegació, controlar el timó, aprendre les part del veler i saber situar-se al medi marí, així com a formar equip i treballar de manera conjunta.