Protegint la nostra comunitat digital

Aquests dies el grup Neptú i Posidó (12 i 13 anys) han assistit a un taller sobre la seguretat en línia i el bon ús de la tecnologia.

En aquests taller, els nostres alumnes han seguit aprenent sobre la importància de protegir la seva privadesa en línia, evitar l’addicció a les pantalles i fer un ús conscient i saludable de les xarxes socials. Han explorat els riscos associats a l’ús de les TIC en les relacions, així com l’impacte del seu ús i abús en la seva salut mental i emocional

Ens sentim responsables de les mesures que utilitzen els nostres alumnes per navegar de manera segura i responsable en el món digital.  Per aquest motiu la conversa sobre la importància de la seguretat en línia i el benestar digital és molt important tenir-la.