Música per a tothom!

Alumnes dels Grups Posidó (13 anys), Nemo (14 anys) i Dory (15 anys) han anat a compartir una estona de música a la residència Mas d’Anglí. El grup es va formar a comunitat, concretament, la comissió solidaritat verda, que d’una banda s’encarrega del manteniment i cura dels espais verds de l’Escola i per una altra de fomentar i participar en actes solidaris.

Així doncs, va sorgir una proposta molt bonica, anar a cantar per les persones que es troben a la residència Mas d’Anglí. Van triar el repertori que volien presentar amb cançons de diferents estils i idiomes, unes de conegudes i unes altres no tant, però totes treballades amb molta il·lusió i alegria de poder compartir un llenguatge, com és la música, que uneix a tothom, independentment de l’edat.

Un cop allà, els i les alumnes s’han adonat de com la seva veu generava emocions diverses entre totes les persones que els estaven escoltant i han fet una reflexió molt interessant: » la música ens pot transformar positivament, dissipa els sentiments desagradables i ens fa sentir molt acompanyats i acompanyades».