Explorant emocions

Els nostres alumnes del Grup Neptú (12 anys) i del Grup Posidó (13 anys) han participat en un taller enriquidor i necessari sobre educació afectivo-sexual, amb l’acompanyament d’experts del Centre Jove d’Atenció a les Sexualitats (CJAS).

En un ambient segur i respectuós, s’han abordat temes clau per entendre les pròpies emocions, relacions i sexualitat de manera sana i responsable.

Ens sentim compromesos a poder proporcionar als nostres alumnes les eines necessàries per navegar per aquests aspectes amb confiança i respecte per a ells mateixos i per als altres.

Agraïm als nostres alumnes per la seva participació activa i les seves preguntes!

Amb aquests tallers i altres activitats programades seguim construint junts un entorn educatiu on tothom pugui créixer i aprendre en harmonia.