Petites partícules, grans respostes. IV Congrés Científic de l’Escola L’Horitzó

En un esforç per continuar fomentant l’aprenentatge i la curiositat científica, el Grup Atlantis (12 i 13 anys) va celebrar el passat dimarts 4 de juny el IV Congrés Científic de l’Escola L’Horitzó, sota el lema “Petites partícules, grans respostes”, organitzat dins del marc del projecte STEM.

Vam tenir l’honor de comptar amb la presència d’Añaterve Sánchez, un exmariner, que va oferir una conferència fascinant sobre la seva experiència al mar, apropant-nos a les múltiples disciplines relacionades amb l’oceanografia: geografia, economia, física i moltes altres.

Durant el Congrés, cadascuna de les 11 comissions va presentar els seus experiments utilitzant pòsters científics. Els alumnes d’altres edats van tenir l’oportunitat d’aprendre de les seves descobertes.

Aquest Congrés no només va combinar la ciència amb la necessitat de divulgar-la, sinó que també va ajudar a desenvolupar competències de gestió i coordinació entre els alumnes.

Estem convençuts que aquest tipus d’activitats són fonamentals per al creixement integral dels nostres alumnes.