Ir al contenido principal

Re-envasant el món

Els alumnes del Grup Mató (13 i 14 anys) van rebre la visita de l’Ana Sancho, mare d’un dels estudiants de l’Escola i professional del sector del reciclatge químic del plàstic. La xerrada s’ha emmarcat dins del Projecte STEM «Re-envasant el Món», on estem aprofundint en la problemàtica dels residus plàstics i explorant solucions innovadores.

Durant aquestes setmanes, l’alumnat ha investigat l’impacte ambiental del plàstic, ha conegut empreses compromeses amb l’economia circular i ha descobert la normativa vigent sobre envasos sostenibles. Ara, el repte és seu: dissenyar i construir un envàs més eficient i responsable amb el medi ambient. Aplicant coneixements de geometria per optimitzar àrees i volums, revisant la història dels materials d’envasatge i explorant noves eines de disseny, cada alumne contribuirà a trobar alternatives més sostenibles per al futur dels plàstics.