Ir al contenido principal

Comissió EcoVerda en marxa!

Aquest trimestre, a l’assignatura de Comunitat, la Comissió EcoVerda ha posat en marxa nous projectes en col·laboració amb el programa Escoles + Sostenibles de l’Ajuntament de Barcelona.

L’alumnat s’ha organitzat per tenir cura del jardí del terrat, gestionar el reciclatge i el compostador de l’escola, i mantenir nets i vius els espais verds del nostre entorn.

Aquestes accions formen part del Projecte de Sostenibilitat 2025/26 – “Idees que transformen el món… i el cuiden!”, amb què volem continuar construint una escola més conscient, responsable i connectada amb la natura.